Skip to content

Premii pentru bloggeri

Marți - 11 - Septembrie - 2007

Suna frumos? Iti spun eu, suna al draq de frumos. Atentie, numai cei ce au un blog pot sa participe, de aceea si bannerul spune „Premii pentru bloggeri„. Mai multe detalii, de sigur, pe siteul concursului http://bloggeri.ro.

Exista si un premiu pentru cel mai „spammer” comentator. Premiul este un mouse parca pe usb sau asa ceva, nu conteaza fiindca e deja al meu. O sa „spamuiesc” si o sa am atatea intrebari de pus si atata de comentat incat nu se poate ca sa nu imi castig mousul, fiindca deja e al meu nu trebuie decat sa il recastig. E al meu !!! 🙂

No comments yet

Lasă un răspuns

