Skip to content

E tarziu, dar mai timp

Luni - 7 - Ianuarie - 2008
tags:

simpson sleepPentru omul muritor e tarziu la ora asta ( 3:20 am ). Maine este zi mare, incepe scoala, adica azi. Ma gandeam sa stau treaz inca cateva ore, ce conteaza daca dorm sau nu, oricum o sa cad rupt dupa scoala. Dar nu terminai de macinat bine aceasta idee ca imi veni somn. Si ca sa scap de el, ma gandii sa scriu ceva pe blog. Dar tot mie somn. Sa vezi cum va fi maine, adica peste 4 ore. Damn it!

2 comentarii leave one →
  1. Vineri - 18 - Ianuarie - 2008 4:09 pm

    probabil ai mancat un „am” in titlu… 🙂

  2. Vineri - 18 - Ianuarie - 2008 7:27 pm

    Am vazut, dar mi-a fost lene sa corectez. Am sperat ca nimeni nu va observa.

Lasă un răspuns

