Skip to content

15 kilo fara anunt, a clicknet story

Luni - 28 - Ianuarie - 2008

Minunatul Clicknet, serviciu (sau cum plm il numesc ei) de la Romtelcom, astazi pe la ora … astazi sigur, da nu stiu ora exact, scazau brusc viteza la net. Ba dah mai brusc decat atata nici nu se putea. Nu a cazut netul, doar a cazut viteza.

La inceput am crezut ca este ceva de la mine. Am crezut ca poate m-a prins un virus. Kaspersky updated la zi spune ca nu. Am curatat registrii ( chiar daca nu vedeam nici o legatura), am si defragmentat (inca speram ca e de la mine si o pot repara), dar degeaba. Viteza mea tot mica si slaba si pititca si de tot kkt era.

Ciudat este ca mie imi arata ca am 2 mbps, cum de fapt ar trebui sa am.
Clicknet Ne SparseGod damn My 2 Mpbs ( stiu ca e putin, dar macar ii aveam )

Am facut un internet speed test, asta mi-a iesit:

kkt.jpg

Clicknet ne-a ars pe toti ( cel putin pe mine si alti 3 colegi :)) ) ! Macar putea sa ne anunte, caci uni oameni aveau nevoie de internet! God damn tards!

Daca stiti care a fost motivul vreunul dintre voi, spuneti-ne si noua :D!
Daca tie ti-a mers bine netu’ …. speri sa-ti crape procesoru! Glumesc desigur … NU!

3 comentarii leave one →
  1. Mihai R. permalink
    Joi - 31 - Ianuarie - 2008 12:33 am

    Ba frate, idem ii si in cazul meu….tot asa …brusc, mi-o picat uploadu la 15kb :-s
    Downloadu mai mult de 2,5mb nu urca si am ab de 4mb dupa vechile oferte.

    Inainte de Craciun statea in 3,5-3,7 mb, multzumitor si uploadu 384 kbits….ok….dar acu ….

    Wa, poate ca daca tot dau 20% din agajatzi afara poate or taiat si 20% din tzava de net 🙂

  2. Joi - 31 - Ianuarie - 2008 3:47 pm

    haha 😀

    Anwyay, la mine a revenit viteza si imi merge cum ar trebui acum. Au avut ceva probleme ei, se mai intampla.

  3. radu permalink
    Vineri - 2 - Mai - 2008 9:28 pm

    ba ce sa mai zik io am de 6 mbs ca s-a facut dublarea aia cik….si trag cu 60 kilo au venit aia cu laptop-ul lor si se uitau ca prostii unii la altii…asa ca ma pis pe el DE CLICKNET….cel mai tare e RDS fratea cu RDS tragi filmul in 3 minute…(5 mbs pe secunda) ;););)

Lasă un răspuns

