Sări la conţinut

Unii nu inteleg

Marți - 19 - februarie - 2008
tags: ,

Lisa Marie Presley- Idiot http://mp3space.com/stream.php?id=14966

Unii nu inteleg exact ce inseamna libertatea de exprimare. Eu am crescut savurand aceasta libertate si in familie, si la scoala si intre prieteni. Nimeni si nimic nu poate veni acum la mine si sa imi spuna:

El: ba plm ce e cu chestiile alea pe blog?
Eu: adevarul
El: eu as zice sa stergi alea

Eu: am impresia ca ai depasit limita

In primul rand este vorba despre acest post, unde, suparatul este folosit ca exemplu. In al doilea rand, nu pot intelege despre ce limita se vorbeste: „am impresia ca ai depasit limita”. Ce limita domnule? Cine si ce imi poate impune mie limite in ceea ce am voie sau nu sa vorbesc/scriu ?
Interesant este faptul ca nenea suparatu’ nu este sigur daca am intrecut sau nu „limita” sa imaginara. Are impresia, dar nu e sigur.

El: ba frate, eu vreau sa fiu om, sa vorbim ca de la om la om fara jigniri
Eu: bun asa
El: hai sa ne intelegem
Eu de ce nu esti fericit ca au citit sute de oameni despre tine, si inca o fac …
El: stergi frumos aia cu mine de acolo
Eu: asa, si .. ?
El: si ne intelegem ca oamenii ca putem fi si animale, da ziceam ca suntem si noi civilizati
Eu: bun asa .. oameni … altceva?

Domnul „eu vreau sa fiu om”, fiindca probabil nu se considera a fi om inca,vrea sa vorbim, sa ajungem la o intelegere. Planul lui fiind de genul: „Eu amenint” – „Tu stergi”, si atat. Sfarsit. Si am ramas fericiti pana la adanci batranete.

Well my dear sir, realitatea este ca nu pot. Pur si simplu nu pot sa sterg doar fiindca TIE nu iti convine. Cel mai mult ma deranjeaza  faptul ca tu esti deranjat, desi s-a incercat a se ascunde numele tau precum si id-ul.

In realitatea problema este alta. Nu te supara articolul meu, ci te supara realitatea si adevarul. Da, este adevarat, esti spammer si mai esti si IDIOT.

Sunt de acord cu faptul ca libertatea de exprimare este prost inteleasa, mai ales in Romania. Nu inseamna ca poti face si zice orice fara a fi tras la raspundere. Libertatea de exprimare insemana in primul rand responsabilitate. „Orice spui, poate si va fi folosit impotriva ta ..” este ideea in jurul caruia roieste aceasta libertate. Esti liber atat timp cat iti asumi ceea ce faci/spui.

Daca crezi ca ceea ce comunici in yahoo!Messenger este „privat”, ti-as sugera se regandesti toata treaba, si anume de la „Agreementul”cu care ai fost de acord, dar pe care nu l-ai citit atunci cand ai instalat Messengerul.

Dar pana la urma pe tine nu te deranjeaza decat adevarul, si anume ca esti IDIOT!

Deci pana la urma ai inteles … NU o sa sterg nimic, chiar mai mult, o sa public acest articol precum si toata discutia noastra frumoasa si mai ales civilizata pe care am avut-o in „Mesanger” (cu accent pe ‘a’ :p).

Discutie cu un spammer ofticat, necenzurat. Puteti sa treceti peste. Nu e cine stie ce de discutie filozofica 😛 .

Lasă un comentariu